Impact van coronavirus

Meest recente info over Ekonomika-activiteiten en -diensten

Op basis van zowel de overheidsmaatregelen als adviezen van de KU Leuven, nemen ook wij een aantal beslissingen. Op deze pagina vind je alle nodige informatie. Toch nog vragen? Laat het ons weten via coronavirus@ekonomika.be.

Evenementen

Tot het einde van de paasvakantie zijn er geen events van Ekonomika. Dit gaat dus ook over de Revue, de Leuven Case Competition en het Gala. We betalen alle tickets terug, concrete informatie daarover vind je hieronder.

Kursusdienst

De Kursusdienst zal niet meer openen dit semester. Wie reeds boeken betaalde zonder deze af te halen, heeft zijn geld teruggestort gekregen. Nog boeken nodig? Via deze link vind je een overzicht met waar ze beschikbaar zijn.

Ekobar en Dulci

Zowel de Ekobar als Dulci blijven gesloten tot het einde van het semester.

Vragen en suggesties

Nu KU Leuven volledig overschakelt naar digitaal onderwijs, moeten zowel studenten als docenten zich aanpassen. We willen jullie maximaal ondersteunen de komende periode en volgen daarom nauw het onderwijs op, samen met de FEB.

Heb je een algemene vraag, een probleem bij een specifiek vak, een suggestie voor de FEB of andere input? Laat het ons weten via dit formulier. We garanderen dat elke inzending terecht komt bij de juiste persoon aan de FEB of KU Leuven. Aarzel niet ons dit semester te contacteren!

Contacteer ons

Terugbetaling tickets

  • Om een volledige terugbetaling te krijgen dien je twee zaken te doen:

    1. Vul dit formulier in
    2. Verstuur je tickets, samen met je naam en r-nummer, naar volgend adres:

    Ekonomika
    P.B. 1162
    BPOST LEUVEN CENTRUM
    3000 Leuven

    Je kan meerdere tickets samen opsturen. Indien je meerdere tickets op 1 rekeningnummer wilt laten storten, vul dan in het formulier alle r-nummers in van de personen voor wie je tickets terugstuurt.

    Liggen je tickets op kot? Geen probleem – we betalen terug tot een stuk na het einde van de huidige maatregelen.

    Ticket voor het senior dinner gekocht? Je ontvangt van ons een mail voor terugbetaling.

    We doen er alles aan je zo snel mogelijk terug te betalen, maar rekenen op je begrip en geduld in deze uitzonderlijke situatie.

  • Om een volledige terugbetaling te krijgen dien je twee zaken te doen:

    1. Vul dit formulier in
    2. Verstuur je tickets, samen met je naam en r-nummer, naar volgend adres:

    Ekonomika
    P.B. 1162
    BPOST LEUVEN CENTRUM
    3000 Leuven

    Je kan meerdere tickets samen opsturen. Indien je meerdere tickets op 1 rekeningnummer wilt laten storten, vul dan in het formulier alle r-nummers in van de personen voor wie je tickets terugstuurt.

    Liggen je tickets op kot? Geen probleem – we betalen terug tot een stuk na het einde van de huidige maatregelen.

    We doen er alles aan je zo snel mogelijk terug te betalen, maar rekenen op je begrip en geduld in deze uitzonderlijke situatie.

  • Om een volledige terugbetaling te krijgen dien je twee zaken te doen:

    1. Vul dit formulier in
    2. Verstuur je tickets, samen met je naam en r-nummer, naar volgend adres:

    Ekonomika
    P.B. 1162
    BPOST LEUVEN CENTRUM
    3000 Leuven

    Je kan meerdere tickets samen opsturen. Indien je meerdere tickets op 1 rekeningnummer wilt laten storten, vul dan in het formulier alle r-nummers in van de personen voor wie je tickets terugstuurt.

    Liggen je tickets op kot? Geen probleem – we betalen terug tot een stuk na het einde van de huidige maatregelen.

    We doen er alles aan je zo snel mogelijk terug te betalen, maar rekenen op je begrip en geduld in deze uitzonderlijke situatie.

  • Online gekocht? Het bedrag van de gekochte tickets wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling op de website uitvoerde.

    Fysiek ticket gekocht? 

    1. Vul dit formulier in
    2. Verstuur je tickets, samen met je naam en r-nummer, naar volgend adres:

    Ekonomika
    P.B. 1162
    BPOST LEUVEN CENTRUM
    3000 Leuven

    Je kan meerdere tickets samen opsturen. Indien je meerdere tickets op 1 rekeningnummer wilt laten storten, vul dan in het formulier alle r-nummers in van de personen voor wie je tickets terugstuurt.

    Liggen je tickets op kot? Geen probleem – we betalen terug tot een stuk na het einde van de huidige maatregelen.

    We doen er alles aan je zo snel mogelijk terug te betalen, maar rekenen op je begrip en geduld in deze uitzonderlijke situatie.

  • Het bedrag is teruggestort op de rekening waarmee je de betaling op de website uitvoerde.  Mocht dit niet het geval zijn, mag je een mail sturen naar kursusdienst@ekonomika.be.

    Je kan het materiaal alsnog vinden via deze link.

  • Je krijgt een mail met de nodige info. Check je spam-folder indien je niks ontvangen hebt.

  • Je krijgt een mail met de nodige info. Check je spam-folder indien je niks ontvangen hebt.

Voor algemene informatie verwijzen we je door naar de webpagina van de KU Leuven. Zit je nog met een vraag die specifiek betrekking heeft op Ekonomika of het onderwijs aan de Faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen, dan kan je ons contacteren via coronavirus@ekonomika.be.